93 714 48 93 / 648 10 40 66

10/05/2021

A partir d'avui dilluns dia 10 de maig el club podrà tornar a tancar a les 22:30h. Tot i així, encara no es podran utilitzar els vestidors i les dutxes.
En tennis, la franja horària de les reserves tornarà a ser com abans es a dir:

• Individual 1h i 1/2 (reserva de dos jugadors)
  • Dobles  1h i 1/2 (reserva de quatre jugadors o tres i un comodí) , en aquesta modalitat la última pista que es pot reservar es a 20:30, en cas que veiem una reserva de dobles a les 20:00 es canviarà directament a les 20:30 des de administració.

Els horaris de tennis de dobles a la tarda queden establers:

De 16:00 a 17:30

De 17:30 a 19:00

De 19:00 a 20:30

De 20:30 a 22:00

Moltes gràcies i bona setmana!

10/05/2021

Ja us podeu inscriure a l'intensiu del Tennis per venir a gaudir d'un únic i gran estiu amb els vostres amics i amigues!
Aprofita d'un estiu ple de moviment i esport amb nosaltres!

Trobareu la fulla d'inscripció a l'apartat de ''Intensiu estiu 2021'' de la pàgina web del CTC.

Per qualsevol dubte no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres.
Moltes gràcies!

27/03/2021

Des del CTC donem la benvinguda a la primavera i desitjar-vos una bona Setmana Santa a tothom 🌼 Esperem que gaudiu molt d’aquesta estació i de les vacances amb molt esport!

05/01/2021

El Club Tennis Castellar us desitja un any 2021 ple de felicitat, molta salut i esport💪🏻 Bon començament i feliç any a tots i totes. Moltes gràcies per aquest 2020 i ser-hi amb nosaltres💚

05/01/2021

L’únic que quedarà tancat del CTC serà el gimnàs. Les pistes seguiran obertes perquè pugueu seguir gaudint del Tennis i del Pàdel.

22/12/2020

A continuació us mostrem l'horari d'aquestes festes.

Esperem i desitgem que vagin molt bé i tingueu un bon començament d'any.

13/12/2020

TORNEIG TENNIS I PÀDEL 19 i 20 de Desembre💪🏻 Vine i col.labora!
- A tenir en compte:
🎾 Inscripcions obertes fins dimecres 16 a les 21:00 h.
🎾 El Tennis es juga la modalitat de doble.
🎾 En el cas que no tinguis parella, apuntat i forma-hi part, el club te la busca!

Ens trobem allà? Som-hi!

09/12/2020

Actualment l'app del CTC per reservar pista de Tennis Dobles està tenint problemes tècnics i no es poden realitzar les reserves correctament. Estem treballant per trobar la solució i arreglar-ho tan aviat com es pugui.

De moment s'hauran de fer les reserves trucant al número de club 93 714 48 93.

De seguida que ho arreglem us ho farem saber, disculpeu les molèsties.

Moltes gràcies!

29/11/2020

Estem treballant per millorar l'espai del club per poder gaudir de totes les instal·lacions en tota plenitud.
Esperem que us estiguin agradant els canvis!

29/11/2020

Ja s'acosta la Marató de TV3 2020.
Com cada any, volem formar-hi part i ajudar en tot allò que puguem.
Us anirem informant de totes les entitats que col.laboren per La Marató 2020 a través del Club. Us anirem mostrant tots els productes que entraran al sorteig que podreu participar-hi totxs vosaltres!
Seguiu totes les novetats tant per xarxes socials com per la pàgina web!

28/10/2020

Actualment, per fer reserva de pista, tant de pàdel com de tennis de dobles, es necessiten 4 jugadors confirmats per poder-la fer des de la vostre APP o web.

Sabem que es una mica complicat tenir els 4 jugadors per poder fer la reserva, així que hem pensat que per facilitar-ho, a partir d’ara podreu fer reserva amb tres jugadors confirmats i el quart jugador es dirà “COMODÍ ÚLTIM JUGADOR”.

En el cas de tennis individual fins ara era necessari posar el nom del segon jugador, ara podreu fer sevir aquest soci “COMODÍ ÚLTIM JUGADOR” per fer la reserva i buscar el company.

Amb aquesta nova eina us demanem que feu les reserves sempre per l’App o web, i en arribar al club ens heu de comunicar el nom del quart jugador, i si es de tennis individual el nom del company de joc.

IMPORTANT: Si No trobeu un quart jugador o company de joc, heu d’avisar amb 8h d’antelació per poder deixar la pista lliure per altres socis.

Per altra banda, si utilitzeu el “no soci” per omplir la pista, heu de saber que en el programa queda marcat que s’ha de fer el pagament de la pista.

18/10/2020

Com ja sabeu,  la situació de la pandèmia s’ha complicat i la Generalitat ha decretat noves restriccions. En l’àmbit de l’esport no es podrà jugar competicions durant 15 dies.

Pel que fa a les instal·lacions, podem continuar venint a jugar però sempre amb les mesures de seguretat que no ens cansarem de repetir, distància seguretat, mascareta i neteja de mans.

Les classes tant de tennis com de pàdel funcionaran amb normalitat.

Recordeu que només es podrà accedir al club amb reserva prèvia i el moviment a l’instal·lació queda limitat als jugadors dins de pista.

El gimnàs tindrà un aforament limitat, a la zona de musculació 3 persones i a la de cardio 2 persones.

Us adjuntem un document de compromís de responsabilitat per adults i el compromís de responsabilitat per a menors d’edat. Es obligatori portar-lo  signat i deixar-lo a secretaria, també en tindrem a secretaria per si no el porteu, amb un cop omplert si signat ja tindrà validesa per tota la temporada.

Referent al local social, intentaran en la mida de lo possible, que en els horaris de més afluència servir per endur begudes, cafès, entrepans, etc; en cap cas es podrà entrar a dins, ni agafar taules ni cadires (estaran retirades)

«  1 2  »