93 714 48 93 / 648 10 40 66

CLUB TENNIS CASTELLAR

QUI SOM?

El Club Tennis Castellar es va constituïr el 28/12/1994. La constitució del Club Tennis Castellar ho va dur a terme el Sr. Antonio Doménech Mas, exjugador professional de tennis.

Al cap de tres anys el Club Tennis Castellar va passar a nomenar-se Club Tennis Castellarenc.

En el moment de començar l’activitat del C.E.T.Castellarenc, les instal·lacions del  C/ Sant Feliu estaven força malmeses, les pistes de tennis estaven plenes d’herba i runes, un estat que feia del tot impracticable el tennis, les piscines s’havien tancat, igual que el local social amb el bar i la pista de gespa es va transformar en el pavelló Dani Pedrosa, així que només ens quedaven les dues pistes de tennis de terra batuda i la pista de quick.  Tots el membres de junta van treballar de valent per aconseguir recuperar-les  el màxim possible, es va aconseguir recuperar les pistes 1 i 2, la pista 3 no es va poder condicionar a causa del seu greu mal estat i va quedar pendent de la intervenció de tècnics. El juny del 2001 es va reconstruir la pista 3.

• La pista de quick es va reconstruir  en una pista de resina però poc desprès aquest espai va passar a formar part de les instal·lacions de l’escola Sol i Lluna.
  • El 13 de juliol de 2005, el Club Esportiu Tennis Castellarenc es va fusionar amb  el C.T.Castellar recuperant d’aquesta manera el nom inicial de l’entitat.
  • L'entitat va començar a créixer, i es van construir les pistes de tennis 4 i 5.
  • El 15 de febrer del 2011 es va celebrar una assemblea extraordinària on es va decidir mitjançant votació secreta la cessió de la gestió econòmica i esportiva del C.T.C a APE. El  17 de novembre del mateix any, en Josep Antolino com a president del C.T.C, va donar per finalitzada la cessió a APE i vam tornar a reprendre el camí sols.
  • Actualment les instal·lacions del C.T.Castellar consten de: 5 pistes de terra batuda, 3 pistes de pàdel de vidre i una d'obra, un gimnàs amb sala de musculació i de cardio, un local multi funcional on es fan activitats dirigides, i un local social.

«  1  »